לגדל, להתבונן, לאהוב – טיפול הורי בגיל הרך – מר עדי פרי והדס רון גל

טיפול הורי בגיל הרך- פורום אמפטיה

ימי ד' בשעות הערב, בשעות 20:00-21:30

המעבר להורות כשלב התפתחותי נוסף מפגיש הורים לילדים צעירים, עם עברם ומכלול החוויות שחוו כילדים. עם החלומות והתקוות שהם שואפים לממש בהורות לילדיהם. במציאות מורכבת זו החיים מזמנים התמודדויות חדשות ומאתגרות, וכל ילד חדש מגיע לעולם עם מאפיינים ייחודיים משלו, לעתים מזמנים מאפיינים אלה, פערים גדולים במיוחד, מפנטזיית ההורות הראשונית. אתגר ההורות הופך למשימה בה הילד הרך משקף את יכולות ההורים וכישוריהם כפרטים וכמשפחה ואתגר גידול הילד כבלתי נפרד מהמשימה ההתפתחותית להפוך להורים ומהעצמי ההורי בכל גיל.

במסגרת ההשתלמות נבחן את התהליכים הרגשיים המאפיינים את ההורות בגיל הרך, את שלבי ההתפתחות השונים של ההורות ואת ההתמודדות עם המאפיינים הנורמטיביים והחריגים של ילדים בגיל הרך.
נדון בקשיים האופיינים בתהליך ההתפתחות של הילד עמם הורים מתמודדים ובהם לעתים נאבקים ומסתבכים. מתוך מקום זה נחשוב את התמיכה והטיפול ההורי אשר יכולים לסייע ולקדם את ההורים להורות אופטימאלית, עבור עצמם ועבור ילדיהם.

מנחי ההשתלמות:

מר עדי פרי  הוא פסיכולוג התפתחותי מומחה-מדריך,  אחראי תחום פסיכולוגיה התפתחותית בקופת חולים כללית מחוז צפון ופסיכולוג אחראי במכון התפתחות הילד טבריה, מדריך ומרכז את התחום ההתפתחותי בתחנת העמקים, מדריך בעמותה לילדים בסיכון, מלמד ומרצה בנושאי אבחון וטיפול פסיכולוגי, עבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים ומשפחותיהם עם מומחיות מיוחדת לתחומי לקוית למידה, קשב והפרעות תקשורת ועוד. עדי בצוות מנחי פורום אמפטי"ה.

גב' הדס רון גל היא פסיכולוגית חינוכית מומחית. מובילה שותפה לפורום אמפטי"ה. מרצה באוניברסיטת בר אילן – בית הספר לעבודה סוציאלית – היחידה ללימודי המשך. רכזת משותפת להשתלמות עבודה טיפולית עם הורים (טיפול הורי) במסגרת המרכז להכשרת פסיכולוגים – משרד הבריאות, באוניברסיטת אריאל. מדריכה, מייעצת, מטפלת בהורים ובילדים, מלווה מסגרות וצוותים חינוכיים ופארא-רפואיים. מרצה ומעבירה סדנאות במסגרת שירותים פסיכולוגיים וארגונים שונים. בעלת רקע תיאורטי וקליני במגוון שיטות ומודלים בפסיכולוגיה בכלל ובתחום הטיפול ההורי בפרט. בעלת קלינקה פרטית. 

**ההשתלמות מיועדת לפסיכולוגים מהתמחויות טיפוליות ובעלי מקצועות טיפוליים בעלי תואר שני ומעלה: פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים, מטפלים בהבעה ויצירה, קרימינולוגים קליניים. על המתעניינים להצטרף להשתלמות ראשונה של הפורום יש לשלוח את פרטי הכשרתם האקדמית והמקצועית בטרם ביצוע תשלום אל כתובת המייל empatiapsy@gmail.com. תשלום יתבצע לאחר אישור הפורום. 

הצטרפות לרשימת דיוור

לפסיכולוגים ופסיכותרפיסטים
לאנשי מקצוע
להורים

הצטרפות לרשימת דיוור

לפסיכולוגים ופסיכותרפיסטים
לאנשי מקצוע
להורים